Sukladno odluci načelnika, g. Mije Dropuljića, Općina Podstrana je i ove je godine provela Natječaj…
Zapisnik o pregledu i ocjeni pristiglih ponuda na javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana
1. Zakupodavac: Općina Podstrana, OIB: 40910925478, Trg dr. Franje Tuđmana 3, 21312 Podstrana
2. Predmet natječaja: Zakup poslovnog prostora smještenog na čst.zem. 1087/1 k.o. Donja Podstrana, upisanog u zk.ul. broj 2220 k.o. Donja Podstrana, anagrafske oznake Jurasova ulica 2, 21312 Podstrana, koji se nalazi u prizemlju objekta, površine 17,65 m2.
3. Vrsta postupka: Javni natječaj za zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama, na temelju članka 35. Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima („Narodne novine“ broj 91/96 do 94/17), članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15, 112/18) te Odluke načelnika Općine Podstrana Klasa: 372-02/22-01/02, Urbroj: 2181-39-02-1-22-1 od 23. prosinca 2022. godine.
4. Vrijeme na koje se poslovni prostor daje u zakup: 2 (dvije) godine
5. Početna cijena mjesečne zakupnine: 2.239,66 kn /297,25 eur
6. Način i vrijeme objave Javnog natječaja: Javni natječaj objavljen je na službenoj mrežnoj stranici Općine Podstrana www.podstrana.hr te na Oglasnoj ploči Općine Podstrana dana 23. prosinca 2022. godine. Rok za dostavu ponuda je bio 8 (osam) dana od dana objave.
7. Članovi Povjerenstva za provedbu natječaja:
Božena Perišić, dipl.iur, predsjednica povjerenstva
Marija-Stana Šošić, dipl.oec, članica
Jurja Tadinac, dipl.iur, članica
8. Datum i vrijeme početka pregleda i ocjene ponuda: 09. siječnja 2023. godine u 08:00 sati.
9. Pregled prethodnih aktivnosti:
Dana 03. siječnja 2023. godine u 10:00 sati provedeno je javno otvaranje ponuda na adresi Općina Podstrana, Trg dr. Franje Tuđmana 3, Podstrana ( općinska vijećnica).
10. Postupak pregleda i ocjene ponuda:
Povjerenstvo je utvrdilo sljedeće:
- Da je javni natječaj propisno objavljen,
- Da je do krajnjeg roka za dostavu ponuda zaprimljeno ukupno 1 ponuda
- Da izvan roka nije zaprimljena nijedna ponuda
Podaci o ponuditelju koji je podnio ponudu:
Red. broj |
PONUDITELJ |
Neotvorena ponuda |
Ponuda potpisana i ovjerena (ako je primjenjivo) |
Ponuđena mjesečna zakupnina |
1. | AVERE d.o.o, Poljičkih knezova 55, Podstrana | DA | DA | 3.842,60 kn/ 510,00 eur |
Analiza ponude:
Red. broj | PONUDITELJ ( naziv i adresa sjedišta/prebivališta) |
Potpuna ponuda (da/ne) |
Ponuda |
Uplaćena jamčevina |
Ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti |
Ponuditelj ima podmirene obveze prema Općini Podstrana |
Ponuditelj ima podmirene obveze prema državnom proračunu |
Ponuđena mjesečna zakupnina |
1. | Avere d.o.o. Podstrana | DA | DA | DA | DA | DA | DA | 3.842,60 kn/ 510,00 eur |
11. Rang lista ponuditelja:
Red. broj |
NAZIV I ADRESA PONUDITELJA | PONUĐENI IZNOS MJESEČNE ZAKUPNINE (kune/euri) |
1. | AVERE d.o.o, Poljičkih knezova 55, Podstrana | 3.842,60 kn/ 510,00 eur |
Slijedom navedenog, analizom pristigle ponude utvrđeno je kako je ponuda trgovačkog društva Avere d.o.o. OIB: 44751198013, pravovremena i potpuna, s ponuđenim iznosom mjesečne zakupnine od 3.842,60 kuna / 510,00 eura, te u svemu udovoljava uvjetima iz Javnog natječaja.
12. Datum i vrijeme završetka pregleda i ocjenjivanja ponuda: 09. siječnja 2023. godine u 08:15 sati.
Povjerenstvo
Božena Perišić, dipl.iur, predsjednica i zapisničar
Marija-Stana Šošić, dipl.oec, članica
Jurja Tadinac, dipl.iur, članica