Sukladno odluci načelnika, g. Mije Dropuljića, Općina Podstrana je i ove je godine provela Natječaj…
Javni natječaj za prodaju dva (2) press kontejnera u vlasništvu Općine Podstrana
Na temelju članka 8. i članka 34. Odluke o upravljanju imovinom u vlasništvu Općine Podstrana („Službeni glasnik Općine Podstrana“ broj 19/15) općinski načelnik raspisuje
JAVNI NATJEČAJ ZA PRODAJU DVA (2) PRESS KONTEJNERA U VLASNIŠTVU OPĆINE PODSTRANA
I.
Predmet javnog natječaja je prodaja dva (2) press kontejnera u vlasništvu Općine Podstrana, upisano u knjizi imovine pod brojem 471 i to:
- Vrsta: Press kontejner
Tip: tip MLK 10 m3 5,5 kW
Serijski broj: 0406/2011
Godina proizvodnje: 2011
Zapremina: 10 m3
Snaga motora: 5,5 kW
Boja: Zelena
- Vrsta: Press kontejner
Tip: tip MLK 10 m3 5,5 kW
Serijski broj: 0407/2011
Godina proizvodnje: 2011
Zapremina: 10 m3
Snaga motora: 5,5 kW
Boja: Zelena
II.
Početna cijena press kontejnera utvrđuje se u iznosu od 4.910,74 eura (37.000,00 kuna) za press kontejner 0406/2011, te u iznosu od 5.043,47 eura (38.000,00 kuna) za press kontejner 0407/2011, odnosno ukupna početna cijena iznosi 9.954,21 eura (75.000,00 kuna) sukladno Nalazu i mišljenju stalnog sudskog vještaka Marina Žunića, dipl.ing. od 28. rujna 2022. godine. Sve troškove vezane za prijenos vlasništva, poreze i eventualne pristojbe snosi kupac. Općina Podstrana nije u sustavu PDV-a.
Nije dopušteno podnošenje ponude za pojedinačni press kontejner, odnosno predmet ovog natječaja je prodaja oba press kontejnera.
III.
Press kontejneri iz točke I. kupuju se po načelu viđeno – kupljeno, a što isključuje naknadne prigovore kupca na materijalne i pravne nedostatke.
IV.
Pravo podnošenja ponuda imaju sve fizičke i pravne osobe koje prema važećim propisima Republike Hrvatske mogu stjecati pokretnine na području Republike Hrvatske.
V.
Ponuda se podnosi na za to pripremljenom obrascu (Prilog Ponudbeni list) koji su sastavni dio ovog natječaja i koji sadrže sljedeće podatke:
a) Ponuditelj – fizička osoba:
Ime, prezime, adresa prebivališta, OIB:, broj računa – IBAN, kontakt podaci ponuditelja, preslika osobne iskaznice ili domovnice,
b) Ponuditelj – pravna osoba:
Naziv i sjedište ponuditelja, OIB, broj računa – IBAN, kontakt podaci ponuditelja, preslika izvatka iz sudskog registra ili preslika izvatka iz obrtnog registra ili nekog drugog odgovarajućeg registra države sjedišta ponuditelja,
c) Iznos ukupne kupoprodajne cijene koja se nudi (koja ne može biti manja od ukupno početne cijene iz natječaja)
d) Dokaz o uplaćenoj jamčevini.
VI.
Sudionici natječaja dužni su uplatiti jamčevinu u iznosu od 995,42 eura, na žiro račun Općine Podstrana, IBAN: HR6524070001834100006, model plaćanja: HR68, poziv na broj: 7811- OIB PONUDITELJA, opis plaćanja: „jamčevina za kupnju press kontejnera“.
VII.
Krajnji rok za dostavu ponuda na javni natječaj je 21. travnja 2023. godine. Javno otvaranje ponuda održati će se u prostorijama Općine Podstrana (općinska vijećnica), na adresi Trg dr. Franje Tuđmana 3, u Podstrani dana 27. travnja 2023. godine u 12:00 h.
Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati svi ponuditelji odnosno njihovi ovlašteni predstavnici ili punomoćnici, uz predočenje identifikacijske isprave i punomoći (za opunomoćenike).
VIII.
Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja je pravovremena i potpuna i kojom se ispunjavaju opći i posebni uvjeti natječaja, te kojom se ponudi najviši iznos kupoprodajne cijene.
Nepravovremene i nepotpune ponude, ponude ispod utvrđene početne cijene te ponude koje ne udovoljavaju uvjetima iz Javnog natječaja neće se razmatrati.
IX.
Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti najviši iznos kupoprodajne cijene povjerenstvo će između ponuditelja organizirati prodaju usmenim javnim nadmetanjem, s time da će početna cijena nadmetanja biti najviša ponuđena cijena, o čemu će se natjecatelji koji su sudjelovali u natječaju i ponudili isti najviši iznos kupoprodajne cijene obavijestiti pisanim putem. Istim će pismenom biti obaviješteni i o načinu provedbe postupka javnog nadmetanja.
X.
Najpovoljniji ponuditelj dužan je najkasnije u roku od 8 dana od dana primitka obavijesti da je utvrđen najpovoljnijim ponuditeljem pristupiti sklapanju kupoprodajnog ugovora te je dužan u roku od daljnjih 30 dana od dana potpisivanja ugovora uplatiti preostali dio kupoprodajne cijene (razlika između ponuđenog iznosa i uplaćene jamčevine).
XI.
Jamčevina uplaćena po utvrđenom najpovoljnijem ponuditelju zadržava se i uračunava u kupoprodajnu cijenu. Ako najpovoljniji ponuditelj ne uplati preostali dio kupoprodajne cijene ili ne zaključi kupoprodajni ugovor u roku iz točke X. ovog Javnog natječaja smatrat će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.
Kupac koji raskine kupoprodajni ugovor gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.
XII.
Ponuditelju koji ne uspije u natječaju, uplaćena jamčevina će se vratiti u nominalnom iznosu u roku od 8 dana od dana donošenja odluke o najpovoljnijem ponuditelju, bez prava na kamatu od njezine uplate do isplate.
XIII.
Ponuditelj može povući ponudu pismenim putem najkasnije do dana otvaranja ponuda. U tom slučaju ponuditelj ima pravo na povrat uplaćene jamčevine.
XIV.
Ponuditelj koji povuče svoju ponudu nakon otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine.
XV.
Ponude za natječaj se dostavljaju osobno ili preporučenom pošiljkom u zatvorenoj omotnici na adresu:
Općina Podstrana
Trg dr. Franje Tuđmana 3
21312 Podstrana
s naznakom „Ponuda za kupnju Press kontejnera“.
XVI.
Općinski načelnik pridržava pravo poništenja ovog natječaja bez posebnog obrazloženja.
XVII.
Dodatne informacije u vezi javnog natječaja mogu se dobiti u Općini Podstrana, na adresi Trg dr. Franje Tuđmana 3, Podstrana.
Press kontejneri mogu se pogledati radnim danom od 8:00- 14:30 sati do isteka roka za dostavu ponuda uz prethodnu najavu na mob: 095/399 2020 (Neven Kapić).
XVIII.
Ovaj natječaj objavit će se na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Općine Podstrana, a obavijest o raspisivanju natječaja u Slobodnoj Dalmaciji.
Načelnik:
Mijo Dropuljić
KLASA: 406-01/23-04/01
URBROJ: 2181-39-02-1-23-03
Podstrana, 06. travnja 2023. godine