skip to Main Content

Javni natječaj za davanje u zakup dijela poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana

Na temelju članka 35. stavak 2. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima („Narodne novine“ broj 91/96 do 94/17), članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15 i 112/18, 12/24), članka 46. Statuta Općine Podstrana („Službeni glasnik Općine Podstrana“ broj 07/21, 21/21, 4/23) te Odluke načelnika Općine Podstrana Klasa: 372-01/25-01/01, Urbroj: 2181-39-02-1-25-01 od 07. siječnja 2025. godine, načelnik Općine Podstrana raspisuje,

J A V  N  I   N A T J E Č A J
ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA
U VLASNIŠTVU OPĆINE PODSTRANA

Raspisuje se Javni  natječaj za davanje u zakup dijela poslovnog prostora u vlasništvu Općine Podstrana prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama.

Početni iznos mjesečne zakupnine, djelatnost koja će se obavljati u poslovnom prostoru te iznos jamčevine određuje se kako slijedi:

Adresa poslovnog prostora  Čst.zem. Položaj poslovnog prostora u zgradi Djelatnost/namjena Početni iznos mjesečne zakupnine Jamčevina (iznos početne mjesečne zakupnine
Jurasova ulica br.2 u Podstrani 1087/1, k.o. Donja Podstrana Prizemlje zgrade (uz prostorije policijske postaje) Bankomat 140,10 eur 140,10 eur

Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme, na rok od 5 (pet) godina.

Pisane ponude dostavljaju se u pisarnicu ili putem pošte na adresu:

OPĆINA PODSTRANA
Trg dr. Franje Tuđmana 3
21312 Podstrana

s naznakom ” Povjerenstvo za provedbu natječaja – NE OTVARAJ” – Ponuda za poslovni prostor – bankomat.

Ponuditelji (pravna ili fizička osoba) podnose pisanu ponudu najkasnije u roku od 8 dana od dana objave Javnog natječaja na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Općine Podstrana. Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Općine Podstrana do 15 h zadnjeg dana za prijavu na natječaj, bez obzira na način dostave.

Javno otvaranje ponuda održat će se na gore navedenoj adresi dana 17. siječnja 2025. godine s početkom u 10 h.

Pravo podnošenja pisane ponude imaju pravne i fizičke osobe-obrtnici upisani u odgovarajući registar.

I. Pisana ponuda treba sadržavati:

  1. ime i prezime, prebivalište, OIB (za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe):
  2. Podatke o ponuditelju: naziv ili tvrtka ponuditelja, sjedište i adresa ponuditelja, OIB (ili nacionalni identifikacijski broj prema zemlji sjedišta ponuditelja, ako je primjenjivo), adresa za dostavu pošte, adresa e-pošte, kontakt osoba ponuditelja
  3. adresu elektroničke pošte (e-mail) i broj kontakt telefona;
  4. presliku osobne iskaznice za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt;
  5. presliku izvatka iz sudskog registra za pravne osobe ili  presliku izvatka iz obrtnog registra za fizičke osobe, ne stariji od 30 dana do dana objave javnog natječaja, iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koja je oglašena u javnom natječaju;
  6. ponuđeni iznos mjesečne zakupnine;
  7. izvornik ili ovjerenu presliku potvrde izdane od nadležne Porezne uprave da fizička osoba odnosno pravna osoba nema dospjelih i nepodmirenih dugovanja prema državnom proračunu, osim ako je odobrena odgoda plaćanja, te ako se pridržava rokova plaćanja, ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja;
  8. izvornik ili ovjerenu presliku potvrde izdane od Općine Podstrana, Upravnog odjela za proračun i financije, da fizička osoba odnosno pravna osoba nema dospjelih i nepodmirenih dugovanja prema Općini Podstrana, osim ako je odobrena odgoda plaćanja te ako se pridržava rokova plaćanja, ne stariju od 30 dana do dana objave javnog natječaja. Potvrda Općine Podstrana se može zatražiti na adresu elektroničke pošte: financije@podstrana.hr;
  9. dokaz o uplati jamčevine na žiro račun Općine Podstrana: IBAN: HR6524070001834100006 uz poziv na broj HR68 7722 – OIB,
  10. broj računa ponuditelja, s naznakom poslovne banke kod koje je otvoren, za povrat jamčevine.

II. Fizičke osobe koje imaju registrirani obrt i koji imaju status osobe iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, koji obavljaju registriranu obrtničku djelatnost, koji  udovolje uvjetima javnog natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, imaju pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora, ako se pozovu na to pravo u ponudi. Redoslijed prvenstva određen je sukladno članku 132. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19, 84/21,156/23).

Osobe koje ostvaruju pravo prvenstva dužne su uz dokumentaciju iz točke 1. ovog članka dostaviti:

a) dokaz o utvrđenom statusu osobe iz članka 132. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), izdane od nadležnog tijela, odnosno Ureda za obranu, temeljem koje ostvaruju pravo prvenstva za zasnivanje zakupa te dokaz o srodstvu člana uže obitelji.

b) javnobilježnički ovjerenu izjavu ponuditelja kojom pod kaznenom i materijalnom odgovornošću jamči da ne traje zakup drugog poslovnog prostora sukladno članku 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, po bilo kojoj osnovi.

Poslovni prostor na kojem je zasnovan zakup na temelju uvjeta iz ove točke Javnog natječaja ne može se dati u podzakup.

III. Ako dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete javnog natječaja, za isti poslovni prostor ponude isti najviši iznos mjesečne zakupnine, Povjerenstvo će organizirati usmeno javno nadmetanje, s tim da će početna cijena nadmetanja biti najviša ponuđena cijena, o čemu će se ponuditelji s istim najvišim ponuđenim iznosom mjesečne zakupnine obavijestiti pisanim putem na adresu elektroničke pošte iz ponude.

IV. Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donosi načelnik nakon što mu Povjerenstvo za provedbu natječaja dostavi izvješće o pristiglim ponudama. Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta javnog natječaja sadrži i najveći ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.

Nepravodobne i nepotpune ponude i ponude koje ne ispunjavaju uvjete natječaja neće se razmatrati.

Na odluku načelnika ne može se izjaviti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.

V. Ponuditelju čija je ponuda prihvaćena, uplaćena jamčevina se uračunava u zakupninu, a ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene, jamčevina se vraća, u nominalnom iznosu i bez kamata, u roku od 8 dana od dana donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.

Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem ponuditelju ako odustane od  sklapanja ugovora o zakupu.

VI. Ako odabrani ponuditelj koji je ostvario pravo zakupa ne pristupi sklapanju ugovora o zakupu poslovnog prostora, po pozivu i u ostavljenom roku, ugovor o zakupu sklopit će se sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem koji ispunjava uvjete natječaja.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora se sklapa kao ovršna isprava na trošak zakupnika.

Odabrani ponuditelj će prilikom javnobilježničke potvrde ugovora o zakupu, u svrhu osiguranja plaćanja ugovorene zakupnine, Općini Podstrana izdati dvije javnobilježnički potvrđene bjanko zadužnice, u ukupnoj vrijednosti do 2.000,00 EUR (dvijetisuće eura), svaka pojedinačnog iznosa do 1.000,00 EUR (tisuću eura).

VII. Odabrani ponuditelj je obvezan nakon obavijesti o prihvatu njegove ponude, a prije sklapanja ugovora o zakupu, uplatiti razliku od uplaćene jamčevine do visine ponuđene mjesečne zakupnine.

Zakupnik će mjesečnu zakupninu plaćati do 10-tog u mjesecu za tekući mjesec.

VIII. Do povećanja zakupnine tijekom trajanja zakupa može doći ako stopa inflacije godišnje bude viša od 10%, a prema odluci načelnika.

IX. Zakupnik uzima poslovni prostor u viđenom stanju i suglasan je da će o svom trošku adaptirati prostor za postavljanje bankomata te snositi troškove koji proizlaze iz korištenja i stavljanja u rad bankomata.

Prilikom primopredaje prostora ugovorne strane sastavljaju zapisnik o stanju prostora.

Zakupnik se obvezuje o svom trošku urediti prostor i ishoditi minimalno-tehničke uvjete za obavljanje djelatnosti.

X. Zakupnik snosi sve režijske troškove koji se odnose na postavljeni bankomat te je obvezan navedene troškove prenijeti na svoje ime u roku od 8 dana od javnobilježničke potvrde ugovora o zakupu.

XI. Na dijelu poslovnog prostora koji je predmet ovog Natječaja za davanje u zakup nalazi se bankomat temeljem postojećeg ugovora o zakupu, slijedom čega ponuditelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija može stupiti u neposredni posjed lokacije nakon što s nje bude uklonjen postojeći bankomat.

XII. Javni natječaj je uspio ako je najmanje jedan ponuditelj podnio pravovremenu i potpunu ponudu koja ispunjava sve uvjete javnog natječaja i ako je ponuđena mjesečna zakupnina veća od oglašene u javnom natječaju. Ako javni natječaj nije uspio natječaj će se ponoviti s naznakom da je to ponovljeni natječaj.

XIII. Općina Podstrana pridržava pravo poništiti Javni natječaj do trenutka donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, bez obrazloženja.

XIV. Informacije o poslovnom prostoru mogu se dobiti na tel. 021/330-489, svakim radnim danom od 07:00 do 15:00 sati.

Načelnik
Mijo Dropuljić, prof.

KLASA:   372-01/25-01/01
URBROJ: 2181-39-02-1-25-02
Podstrana, 07. siječnja 2025. godine

Back To Top Skip to content