Sukladno odluci načelnika, g. Mije Dropuljića, Općina Podstrana je i ove je godine provela Natječaj…
Javni natječaj za davanje u zakup javne površine radi postavljanja kioska
Na temelju Zaključka načelnika Općine Podstrana Klasa: 372-01/24-01/01, Urbroj: 2181-39-02-1-24-01 od 06. prosinca 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu natječaja objavljuje
J A V N I N A T J E Č A J
ZA DAVANJE U ZAKUP JAVNE POVRŠINE
RADI POSTAVLJANJA KIOSKA
Raspisuje se javni natječaj za davanje u zakup javne površine radi postavljanja kioska površine do 12 m2, za prodaju tiskovina i duhanskih proizvoda te ostale zakonom dozvoljene robe, prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama.
Lokacija javne površine koja se daje u zakup je Jurasova ulica u Podstrani (kod autobusnog ugibališta), na čst.zem. 1251/3 k.o. Donja Podstrana.
U kiosku nije dozvoljena prodaja pekarskih proizvoda, sendviča i termički obrađene hrane, prodaja žestokih alkoholnih pića, postavljanje bankomata.
Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 11,47 eura/m2/mj odnosno ukupni mjesečni iznos zakupnine iznosi 137,64 eura, sukladno procjembenom elaboratu tržišne vrijednosti zakupa izrađenom od stalnog sudskog vještaka za graditeljstvo i procjenu nekretnina Ivan Mijanović, dipl.ing.građ, broj elaborata 300/2024-1 od 19.11.2024. godine.
Javna površina daje se u zakup na određeno vrijeme, na rok od 5 (pet) godina.
Pisane ponude dostavljaju se u pisarnicu ili putem pošte na adresu:
OPĆINA PODSTRANA
Trg dr. Franje Tuđmana 3
21312 Podstrana
s naznakom ” Natječaj za zakup javne površine – NE OTVARAJ”.
Ponuditelji (pravna ili fizička osoba) podnose pisanu ponudu najkasnije u roku od 10 dana od dana objave Javnog natječaja na mrežnoj stranici, oglasnoj ploči Općine Podstrana i dnevnom tisku. Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Općine Podstrana do 15 h zadnjeg dana za prijavu na natječaj, bez obzira na način dostave.
Javno otvaranje ponuda održat će se na gore navedenoj adresi dana 20. prosinca 2024. godine s početkom u 10:00 h.
Pravo podnošenja pisane ponude imaju pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje djelatnosti iz ovog Natječaja.
- Pisana ponuda treba sadržavati:
- ime i prezime, prebivalište, OIB (za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt), odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, OIB (za pravne osobe):
- adresu elektroničke pošte (e-mail) i broj kontakt telefona;
- presliku osobne iskaznice za fizičke osobe koje imaju registrirani obrt;
- presliku izvatka iz sudskog registra za pravne osobe ili presliku izvatka iz obrtnog registra za fizičke osobe, ne stariji od 30 dana od dana objave javnog natječaja, iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj ovlašten obavljati djelatnost koja je oglašena u javnom natječaju;
- ponuđeni iznos zakupnine;
- izvornik ili ovjerenu presliku potvrde izdane od nadležne Porezne uprave da fizička osoba odnosno pravna osoba nema dospjelih i nepodmirenih dugovanja prema državnom proračunu, osim ako je odobrena odgoda plaćanja, te ako se pridržava rokova plaćanja, ne stariju od 30 dana od dana objave Javnog natječaja;
- dokaz o uplati jamčevine. Jamčevina iznosi jednu početnu mjesečnu zakupninu i uplaćuje se na žiro račun Općine Podstrana IBAN: HR6524070001834100006 uz poziv na broj HR68 7722 – OIB
- broj računa ponuditelja, s naznakom poslovne banke kod koje je otvoren, za povrat jamčevine.
Ponuditelj ne smije imati nepodmirenih dospjelih novčanih obveza prema Općini Podstrana po bilo kojoj osnovi, a podrazumijeva ponuditelja, osobu ovlaštena za zastupanje te povezane pravne osobe. Provjera podataka se vrši uvidom u evidencije Općine Podstrana.
II. Neće se razmatrati nepravodobne i nepotpune ponude, kao ni ponude onih ponuditelja koji do isteka roka za dostavljanje ponude imaju dospjelih nepodmirenih novčanih obveza po bilo kojoj osnovi.
III. Sukladno članku 8. Odluke o davanju na korištenje javnih površina Općine Podstrana („Službeni glasnik Općine Podstrana“ broj 24/14, 22/15, 31/17, 21/22) pravo prednosti na sklapanje ugovora o zakupu javne površine ima ponuditelj koji je zadnji koristio javnu površinu i koji ispunjava sve uvjete natječaja te prihvati najveći ponuđeni iznos zakupnine.
IV. Ako dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete javnog natječaja, ponude isti iznos mjesečne zakupnine, Povjerenstvo će organizirati usmeno javno nadmetanje, s tim da će početna cijena nadmetanja biti najviša ponuđena cijena, o čemu će se ponuditelji s istim najvišim ponuđenim iznosom mjesečne zakupnine obavijestiti pisanim putem na adresu elektroničke pošte iz ponude.
V. Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donosi načelnik nakon što mu Povjerenstvo za provedbu natječaja dostavi izvješće o pristiglim ponudama. Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta javnog natječaja sadrži i najveći ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.
Na odluku načelnika ne može se izjaviti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.
VI. Ponuditelju čija je ponuda prihvaćena, uplaćena jamčevina se uračunava u zakupninu, a ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene, jamčevina se vraća, u nominalnom iznosu i bez kamata, u roku od 15 dana od dana donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.
Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem ponuditelju ako odustane od sklapanja ugovora o zakupu.
VII. Ako odabrani ponuditelj koji je ostvario pravo zakupa ne pristupi sklapanju ugovora o zakupu poslovnog prostora, po pozivu i u ostavljenom roku, ugovor o zakupu sklopit će se sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem koji ispunjava uvjete natječaja.
Ugovor o zakupu poslovnog prostora se sklapa kao ovršna isprava na trošak zakupnika.
Odabrani ponuditelj će prilikom javnobilježničke potvrde ugovora o zakupu, u svrhu osiguranja plaćanja ugovorene zakupnine, Općini Podstrana izdati dvije javnobilježnički potvrđene bjanko zadužnice, u ukupnoj vrijednosti do 2.000,00 EUR (dvijetisuće eura), svaka pojedinačnog iznosa do 1.000,00 EUR (tisuću eura).
VIII. Odabrani ponuditelj je obvezan nakon obavijesti o prihvatu njegove ponude, a prije sklapanja ugovora o zakupu, uplatiti razliku od uplaćene jamčevine do visine ponuđene mjesečne zakupnine.
Zakupnik će mjesečnu zakupninu plaćati do 10-tog u mjesecu za tekući mjesec.
Zakupljenu javnu površinu zakupnik nema pravo dati u podzakup.
IX. Zakupnik je dužan o svom trošku urediti lokaciju za postavljanje kioska, nabaviti i postaviti kiosk te snositi troškove koji proizlaze iz korištenja kioska postavljenog na javnoj površini (troškove električne energije, vode, odvoza otpada, telefona, grijanja, spomeničke rente, komunalne naknade, naknade za uređenje voda i dr.) te je obvezan navedene troškove prenijeti na svoje ime u roku od 8 dana od javnobilježničke potvrde ugovora o zakupu.
X. Na javnoj površini koja je predmet ovog Natječaja za davanje u zakup nalazi se kiosk temeljem postojećeg ugovora o zakupu, slijedom čega ponuditelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija može stupiti u neposredni posjed lokacije nakon što s nje bude uklonjen postojeći kiosk.
XI. Javni natječaj je uspio ako je najmanje jedan ponuditelj podnio pravovremenu i potpunu ponudu koja ispunjava sve uvjete javnog natječaja i ako je ponuđena mjesečna zakupnina ista ili veća od početne zakupnine. Ako javni natječaj nije uspio natječaj će se ponoviti s naznakom da je to ponovljeni natječaj.
XII. Općina Podstrana pridržava pravo poništiti javni natječaj do trenutka donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, bez obrazloženja.
Povjerenstvo za provedbu natječaja
KLASA: 372-01/24-01/01
URBROJ: 2181-39-04-1-24-02